Meer efficiëntie, meer inzicht, meer impact; geautomatiseerde softwarepakketten die met je meedenken, vol slimme features en intuïtief in gebruik. Zo houd je tijd over voor wat echt telt: de groei van je onderneming. Met behulp van Exact Online kunnen wij perfect met jou als ondernemer samenwerken. Dit zorgt ervoor dat je minder tijd kwijt bent aan het aanleveren van de administratie, wij minder tijd kwijt zijn aan de verwerking en dat er tijd is om goed stil te staan bij de financiële status van jouw onderneming. Voor beiden dus een groot voordeel en uiteraard een eenvoudige manier om kosten te besparen.

Altijd inzage

Als klant krijg je direct inzage in je administratie via een online app. In deze app kun je naar jouw persoonlijke dashboard en heb je altijd, real-time inzicht in alle financiële aspecten van je bedrijf. Alles is geïntegreerd: je facturen, je banksaldo, je debiteuren. Met één druk op de knop zie je dus hoe je er voor staat en waar je eventueel verbeteringen door kunt doorvoeren.

Aanleveren van de administratie

De efficiëntie is op meerdere manieren te realiseren, voor elke onderneming is dit anders. Hieronder een korte uitleg over de basis-mogelijkheden:

Verkoopfacturen kunnen vanuit het boekhoudpakket worden aangemaakt, deze worden dan automatisch in ons systeem verwerkt en geboekt. Deze facturen kunnen volledig worden opgemaakt in de eigen huisstijl van de onderneming. Ook als er met een heel specifiek branche-, kassa- of verkoopfactuursysteem wordt gewerkt is de kans groot dat de verkoopfacturen en omzetgegevens vanuit daar eenvoudig in de boekhouding ingelezen kunnen worden. Dit betekent dat de verkoopfacturen niet meer apart moeten worden aangeleverd en dus ook niet meer handmatig geboekt door ons.

Inkoopfacturen worden tegenwoordig vaak per mail ontvangen, deze kunnen direct worden doorgemaild aan ons administratie mailadres. Doordat de kwaliteit van een origineel document hoger is dan een ingescand document zal het systeem de gegevens op de factuur beter kunnen lezen en zal de verwerking van de inkoopfacturen minder tijd in beslag nemen. Losse bonnetjes? Geen probleem, deze kun je direct inscannen met onze app.

Het dashboard geeft je realtime inzicht. Met één druk op de knop zie je hoe je ervoor staat en waar je verbeteringen kunt aanbrengen

Bankmutaties kunnen automatisch worden ingelezen in de boekhouding. Eenmalig zal er een koppeling worden gemaakt tussen de bank en de administratie en vervolgens is voor ons direct inzichtelijk wat er op de bank gebeurt en welke inkoop- en verkoopfacturen zijn betaald. Als mooie aanvulling hierop kan ervoor worden gekozen om de inkoopfacturen die nog open staan te betalen vanuit het systeem; dit zorgt ervoor dat jij geen factuurnummers en bankrekeningnummers meer moet invoeren. Ook de openstaande debiteuren zijn hierdoor altijd inzichtelijk en achterstallige debiteuren kunnen hierdoor direct worden benaderd.

Samenwerken

Weten wij niet wat voor inkoopfactuur het is, of is een betaling op de bank voor ons onduidelijk? Via onze app krijg je direct een melding met een kopie van de factuur erbij. Dit zorgt ervoor dat je snel en makkelijk antwoord kan geven en dat de administratie altijd up-to-date is. Heb jij een vraag voor ons? Ook dit kan eenvoudig via de app. Ben je niet ervaren in het gebruik van apps of koppelingen? Dit is geen probleem, je krijgt als klant direct volledige begeleiding en hulp voor het inrichten van jouw online administratie!

De mogelijkheden en functionaliteiten om eenvoudig en efficiënt samen te werken zijn oneindig en voor elke ondernemer van klein tot groot is er een goede oplossing mogelijk. Wil je graag weten welke mogelijkheden er zijn voor jouw onderneming? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek, samen gaan we dan kijken wat er allemaal mogelijk is.

Werk je liever met papier? Geen probleem, je bent altijd welkom om de boekhouding fysiek bij ons af te leveren!