Wij verzorgen de administraties in een online omgeving en onderscheiden ons door het feit dat jij als klant hierin altijd real-time mee kunt kijken. Hierdoor kunnen wij samen met jou de administratie naar een hoger niveau krijgen en kun jij sturen op de actuele cijfers.

Van administratie tot jaarrekening

Wij verzorgen de volledige administratie voor jou, van begin tot eind. Het start met de verwerking van de administratie, het opmaken van de btw-aangiften, het verstrekken van tussentijdse cijfers en hierin meedenken, het opmaken van de jaarrekening, het verzorgen van de aangifte inkomsten- en vennootschapsbelasting en indien nodig tot aan het deponeren van de BV jaarrekening. Heb je personeel? Dan kunnen wij ook de salarisadministratie voor je verzorgen.

Hoe werkt het?

Banktransacties worden automatisch gedownload, bonnetjes kun je met de app fotograferen, facturen kun je direct doormailen en verkoopfacturen kun je uit de online webtool versturen. In de online webtool heb je ook altijd inzicht in de cijfers. Hierdoor ben je nooit teveel tijd kwijt aan je administratie en heb je altijd actueel inzicht!

De voordelen

Je bent minder tijd kwijt aan de aanlevering van de administratie en je hebt altijd de actuele cijfers bij de hand. Je ziet het dus direct als er een verandering in de marges plaatsvindt of als bepaalde kosten ineens hard stijgen, je kunt hier dus direct op inspelen. Door deze manier van werken kan er veel geld worden bespaard en kun jij weer gaan focussen op de onderneming.

Branchespecifiek

Elke branche heeft zijn eigen specifieke kenmerken: zo zal de boekhouding van een webshop heel anders ingericht zijn dan die van een horeca ondernemer. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij jou helpen en adviseren over hoe je de administratie het beste in kunt inrichten.